انیمه بازی Nier: Automata زمستان سال جاری پخش می گردد؛ تیزر کوتاه آن را ببینید

به گزارش وبلاگ هم نفس، بازی نیر اتوماتا (Nier: Automata) یکی از برترین عناوین سبک نقش آفرینی ژاپنی است. حال قرار شده تا یک انیمه بر اساس این بازی ساخته گردد. نیر که در این مدت با ماد خود سر و صدای زیادی به پا کرد حال با انیمه خود یک خبر دیگر نیز به موارد قبلی افزود.

انیمه بازی Nier: Automata زمستان سال جاری پخش می گردد؛ تیزر کوتاه آن را ببینید

کارگردان این انیمه ریوجی ماسویاما (Ryouji Masuyama) خواهد بود. از کارهای دیگر او می توان به Darling in the Franxx و مواردی دیگر اشاره نمود. از لحاظ بصری نیز این بازی سبک و سیاق انیمه های دیگر را داشته و طراحی هنری زیبایی دارد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه انیمه نیر اتوماتا اعلام نشده ولی گفته شده در ماه ژانویه سال 2023 میلادی که اوایل زمستان سال جاری است، عرضه خواهد شد.

بازی نیر اتوماتا دارای اکشن بسیار زیبایی است. حال اگر شرکت سازنده انیمه بازی بتواند از این عنصر بازی به خوبی استفاده کند، ما با یک انیمه بسیار خوب روبرو هستیم. از طرفی داستان بازی نیر هم بسیار زیبا بود. حتی طراحی کاراکترها هم کاملاً با معنی بوده و به همین علت انیمه پتانسیل زیادی دارد.

هنوز تعیین نشده که این انیمه چند فصل خواهد بود. با این حال دنیای نیر پتانسیل بسیار زیادی دارد و یکی از عناوین با سابقه در دنیای گیمینگ است. همینطور اینکه هر دو کاراکتر بازی 2B و 9S طراحی بسیار خوبی داشته و با شخصیت پردازی درست در انیمه می توان با یک عنوان با کیفیت روبرو بود.

در داستان بازی تعدادی نقاط خالی وجود داشت که حال این انیمه می تواند آن ها را پر نموده و شرح بدهد. از طرفی انیمه نیر اتوماتا می تواند داستان بازی را توسعه داده و آن را به کمال برساند. چیزی که جالب است داستان کلیسای مخفی این بازی است. چندی پیش بود که اعلام شد یک بخش مخفی در نیر اتوماتا پیدا شده که بعداً تعیین شد در اصل یک ماد بوده است. با این حال این موضوع خبرهای زیادی را بوجود آورد و نیر را دوباره سر زبان ها انداخت. چیزی که باعث می گردد فکر کنیم این اتفاق یک حقه تبلیغاتی برای بازی نیر اتوماتا بوده است.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمه بازی Nier: Automata زمستان سال جاری پخش می گردد؛ تیزر کوتاه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه بازی Nier: Automata زمستان سال جاری پخش می گردد؛ تیزر کوتاه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید