بارسا نوکمپ را ترک می نماید

به گزارش وبلاگ هم نفس، این باشگاه در بیانیه ای اعلام نمود که پول بازسازی نوکمپ از معاملات با 20 سرمایه گذار به دست آمده است که طی دوره های 5 تا 24 ساله بازپرداخت خواهند شد. بارسلونا اعلام نموده است که پس از اتمام بازسازی استادیوم بازپرداخت وام ها را شروع خواهد نمود.

بارسا نوکمپ را ترک می نماید

با اعلام باشگاه بارسلونا کار بازسازی ورزشگاه نوکمپ از تابستان امسال شروع خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، باشگاه بارسلونا گفت که برای بازسازی ورزشگاه نوکمپ 1.45 میلیارد یورو کنار گذاشته است و از تابستان پیش رو بازسازی این ورزشگاه شروع می گردد.

این باشگاه در بیانیه ای گفت که پول بازسازی نوکمپ از معاملات با 20 سرمایه گذار به دست آمده است که طی دوره های 5 تا 24 ساله بازپرداخت خواهند شد. بارسلونا اعلام نموده است که پس از اتمام بازسازی ورزشگاه بازپرداخت وام ها را شروع خواهد نمود.

در طرحی که اسپای بارسا نام دارد، علاوه بر ورزشگاه اصلی، هزینه هایی برای سایر امکانات باشگاه نیز در نظر گرفته شده که شامل 420 میلیون یورو برای بازسازی سالن های بسکتبال و هندبال و کمپ اردوی تمرینی دو تیم زنان و مردان بارسلوناست.

باشگاه گفته است انتظار دارد نوکمپ تا سال 2026 به طور کامل بازسازی و نوسازی گردد. به این ترتیب بارسلونا فصل آینده در ورزشگاه المپیک در مونتجویک بازی خواهد نمود و فصل 2025-2024 به نوکمپ بازخواهد گشت. البته تا آن موقع تنها 70 هزار تماشاگر در مرحله اول می توانند وارد ورزشگاه شوند. قرار است ظرفیت کل ورزشگاه به 105 هزار نفر افزایش یابد.

بارسلونا این هفته در حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت های لالیگا با یک گل آتلتیکومادرید را شکست داد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک گردد. اکنون بارسلونا یازده امتیاز بیش از رئال مادرید دارد و باید این تیم را قهرمان این فصل لالیگا دانست؛ مگر آنکه اتفاق های عجیبی در ادامه این فصل رخ دهد.

منبع: عصر ایران

به "بارسا نوکمپ را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا نوکمپ را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید