برگ های پاییزی را برای عکس های یادگاری مردم نگه دارید

به گزارش وبلاگ هم نفس، شهردار یزد از نیرو های شهرداری خواست که برگ های پاییزی را در بوستان های معین شده جمع آوری نکنند تا مردم بتوانند عکس یادگاری بگیرند.

برگ های پاییزی را برای عکس های یادگاری مردم نگه دارید

به گزارش وبلاگ هم نفس از یزد، برگ های پاییزی را جارو نکنید این دستوری است که شهردار یزد صادر کرده و از نیرو های شهرداری خواسته برگ های پاییزی را در بوستان های هفتم تیر، غدیر، آزادگان، وحشی بافقی، طوبی و رودخانه مرکزی جارو نکنند تا مردم بتوانند اقدام به ثبت عکس های یادگاری خود کنند.

محی الدینی، شهردار یزد گفت: همه ساله بسیاری از افرادی که علاقه به گرفتن عکس های یادگاری دارند به انتظار پاییز می نشینند تا بتوانند تصاویری با تم های پاییزی از خود ثبت کنند و در آلبوم خاطرات خود نگاه دارند.

او افزود: با وجودی که این روز ها تصاویر موبایلی جایگزین عکس های چاپی را گرفته، اما عکس های پاییزی همچنان از جمله تصاویری است که بسیاری از افراد اقدام به چاپ و نگهداری آن در آلبوم می کنند.

این مسئول ادامه داد: اندازه علاقه به عکس های پاییزی به حدی رسیده که امروزه یکی از تم های اصلی آتلیه ها در نقاط مختلف کشور عکس های پاییزی شده و برخی تصاویر طبیعی و برخی دیگر از قالب های آماده برای این منظور استفاده می کنند.

محی الدینی گفت: با این وجود مسئله ای که هر ساله موجب ناراحتی و آزردگی خاطر شهروندان در این زمینه می شد، جارو کردن برگ های پاییزی به صورت روزانه بود، موضوعی که سبب می شد امکان ثبت تصاویر پاییزی با پس زمینه برگ های زرد ریخته شده بر روی زمین برای مردم به وجود نیاید.

این دستور شهردار یزد علاوه بر اینکه زمینه خوشحالی بسیاری از عکاسان و شهروندان را فراهم کرده، زیبایی بسیار خاصی هم به نقاط اعلام شده بخشیده و تم شهر یزد را کاملا پاییزی کرده است.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگ های پاییزی را برای عکس های یادگاری مردم نگه دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ های پاییزی را برای عکس های یادگاری مردم نگه دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید