بهره برداری از 151طرح گاز رسانی در استان همدان

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدیر کل شرکت گاز استان همدان گفت: 151 طرح گازرسانی در استان همدان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 151طرح گاز رسانی در استان همدان

محمد صادق محبی نظر گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت، 151 طرح گازرسانی در استان همدان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

او با اشاره به جزییات این طرح ها اضافه نمود: گازرسانی به سه روستا در شهرستان های همدان و فامنین با اعتبار 12 میلیارد ریال و بهره برداری از ساختمان اداره گاز شهرستان رزن با اعتبار 25 میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: همچنین 113 طرح گازرسانی به مشترکین صنعتی و کشاورزی در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، رزن، فامنین، قهاوند و درگزین با 258 میلیارد و 720 میلیون ریال افتتاح می شود.:

محبی نظر گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستا در شهرستان های اسدآباد و درگزین با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال و 31 پروژه گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان های همدان، ملایر، کبودرآهنگ، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، فامنین، درگزین و رزن با 177 میلیارد ریال، کلنگ زنی و آغاز می شود.ا

او گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان تیرماه امسال، اقدامات متنوعی در حوزه های خدمات رسانی، گازرسانی به روستاها، اجرای شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعاب، گازرسانی به صنایع و کسب رتبه های برتر در جشنواره ها و ارزیابی های استانی و کشوری محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به مهمترین اقدامات این شرکت گفت: راه اندازی مرکز امداد متمرکز، GIS READY شدن بیش از 87 درصد تاسیسات گازرسانی استان، گازرسانی به هشت روستا، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای نو، اجرای 227 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب سه هزار و 878 مورد انشعاب، بخشی از مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه 1400 تا پایان تیرماه 1401 به شمار می آید.

او تاکید کرد: توسعه گازرسانی در بخش های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه های راهبردی این شرکت است.

محبی نظر ادامه داد: شرکت گاز استان از ابتدای مردادماه 1400 تا پایان تیرماه امسال، 196 واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین گازرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بر اساس برنامه های تعریف شده، هم اکنون عملیات گازرسانی به سه شهرک در جریان است، اضافه نمود: علاوه بر این شهرک های صنعتی؛ مطابق مصوبه شورای اقتصاد، 76 واحد صنعتی نیز در دستور گازرسانی واقع شده است.

او با بیان اینکه کارکنان این شرکت در راستا تحقق سیاست های کلان، اقدامات قابل توجهی رقم زده اند، ادامه داد: فعالیت های یادشده منجر به تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در حوزه رفع موانع تولید شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری (31 شهر)، 99.8 درصد جمعیت روستای (1041 روستا)، 15 شهرک صنعتی، 9 ناحیه صنعتی و 1014 واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردارند.

منبع:ایرنا

وبلاگ هم نفس همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از 151طرح گاز رسانی در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 151طرح گاز رسانی در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید