تئاتر فجر میزبان دموکراسی سفارشی شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، نمایش دموکراسی سفارشی از 11 تا 19 بهمن ماه در بخش دیگر گونه های اجرایی جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

تئاتر فجر میزبان دموکراسی سفارشی شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ هم نفس به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران درباره اجرای نمایش دموکراسی سفارشی عنوان نمود: کانون تئاتر کاربردی موزه از کانون های تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش دموکراسی سفارشی را از تاریخ 11 تا 30 بهمن ماه اجرا می نماید. این نمایش که به بخش نهایی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش دیگر گونه ها راه یافته از 11 تا 19 بهمن ماه در قالب جشنواره در باغ موزه قصر اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: دموکراسی سفارشی با موضوع صداقت و عدالت در پی بیداری و حقیقت است. بازیگران این اثر نمایشی 21 نفر هستند که به کارگردانی و نویسندگی میلاد جباری مولانا اجرا می گردد.

وی یادآور شد: با برگزاری نمایش خلیل که برداشتی از زندگی شهید خلیل شیرازی بود به صورت عملی نشان دادیم، کوشش می کنیم نقشی هر چند کوچک در باز نشان دادن اهداف و ارزش های انقلاب و شهدای والامقام داشته باشیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

رییس پردیس تئاتر تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره نمایش دموکراسی سفارشی و شیوه اجرای آن اذعان داشت: این نمایش در حقیقت نشانگر تصمیم گیری در جهت بین حق و باطل است، همانند شخصی که یک پا در قایق و یک پا در خشکی دارد و به لحظه تصمیم می رسد.

عالم بخش یادآور شد: این نمایش از جهاتی منحصر به فرد است و با دیدی روانشناسانه به درون انسان های درگیر حوادث پرداخته و می کوشد دوراهی های تصمیم گیری را به شکلی عامه پسند نشان دهد. محل برگزاری این نمایش باغ موزه قصر ساختمان زندانیان سیاسی است و در قالب نمایشی کاربردی و تاملی اجرا می گردد.

وی در سرانجام پردیس تئاتر تهران را مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم دانست و تاکید نمود: در ایام کرونا و قرنطینه کوشش کردیم به هر نحو ممکن و به کمک خدا چراغ پردیس تئاتر تهران را روشن نگه داریم که حجم تولیدات رادیویی ما در این دوران گواه بر موفقیت جهت ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تئاتر فجر میزبان دموکراسی سفارشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر فجر میزبان دموکراسی سفارشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید