جامعه حرفه ای هتلداران بوشهر نیازمند تشکیل ساختار تخصصی است

به گزارش وبلاگ هم نفس، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، جامعه حرفه ای هتلداران بوشهر نیازمند تشکیل ساختار تخصصی است.

جامعه حرفه ای هتلداران بوشهر نیازمند تشکیل ساختار تخصصی است

اسماعیل سجادی منش در نشست با جامعه حرفه ای هتلداران استان گفت: ما در کنار شما هستیم و با آمادگی کامل برای حمایت از توسعه و رونق برنامه های پیش رو در میدان خواهیم بود و باید کاری کنیم که اعتماد فعالین حوزه گردشگری به دولت قوی شود و باید به این نکته توجه شود که جامعه حرفه ای هتلداران استان نیازمند تشکیل ساختار تخصصی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه نمود: هماهنگی دستگاه های اجرایی می تواند کمک کننده باشد و برای مطالبه گری اصولی، نیازمند تشکیل ساختار و استفاده از افراد متخصص در این حوزه هستیم که جامعه هتلداران باید به این سمت حرکت کند.

او ادامه داد: تعامل بخش خصوصی با بخش دولتی یکی از مهمترین راه های رسیدن به هدف است که در این جهت پیگیری می کنیم و با توجه به روحیه انقلابی و جهادی استاندار، هر کجا نیاز باشد از این ظرفیت نیز استفاده خواهیم کرد.

سجادی منش در سرانجام این نشست کیفیت بخشی خدمات و حال خوب هتل ها را برای استان ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: تسهیل گری، ارتباط مستقیم، نشست هایی صمیمانه، همفکری و هم اندیشی در جهت پیشرفت راهگشا بوده و باید از این مولفه ها برای رسیدن به مطلوب به نحو شایسته استفاده کرد.

منبع: همگردی

به "جامعه حرفه ای هتلداران بوشهر نیازمند تشکیل ساختار تخصصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه حرفه ای هتلداران بوشهر نیازمند تشکیل ساختار تخصصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید