خودروی فوتبالیست اسپانیایی گلوله باران شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، یاگو فالکه در باشگاه آمه ریکا در کالی توپ می زند که این باشگاه در بیانیه ای گفت که خودروی فالکه مورد حمله مهاجمان مسلح قرار گرفته است. این اتفاق، آدینه شب اتفاق افتاده است. باشگاه کلمبیایی در بیانیه خود اعلام نموده است که در زمان این اتفاق، فالکه در خودروی خود حضور نداشته و به همین دلیل آسیبی ندیده است. در حال حاضر مقامات پلیس در حال آنالیز آثار گلوله ها هستند تا بتوانند از این طریق به مجرمان دست پیدا نمایند.

خودروی فوتبالیست اسپانیایی گلوله باران شد

در حقیقت ویدیویی در شبکه های اجتماعی وایرال شده که نشان می دهد که حداقل سه جای گلوله در خودروی این بازیکن اسپانیایی دیده می گردد. در زمان این حمله، فالکه از خودرو پیاده شده بود تا هزینه بنزین خودرویش را بپردازد. یک مرد در ویدیوی منتشر شده، می گوید: خوشبختانه یاگو در ان جا نبود. او برای پرداخت هزینه بنزین رفته بود و به سمت من تیر اندازی کردند.

معین نیست که هدف از حمله به فالکه چه بوده و آیا مجرمان قصد کشتن او را داشتند یا فقط در پی تهدید او بوده اند. این بازیکن 33 ساله در سال 2022 به باشگاه کلمبیایی ملحق شد آن هم در حالی که در کل دوران فوتبالش در ایتالیا بازی نموده بود.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "خودروی فوتبالیست اسپانیایی گلوله باران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی فوتبالیست اسپانیایی گلوله باران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید