زیباترین مکان های اندونزی برای گذراندن ماه عسلی عالی

به گزارش وبلاگ هم نفس، در اندونزی شگفتی های زیادی وجود دارد که چشمان هر گردشگر مشتاقی را به خود جلب می نماید. این کشور با هزاران جزیره ای که در خود دارد امکانات وسیع و گسترده ای در اختیار گردشگران خود قرار می دهد. یکی از دلایلی که گردشگران به واسطه آن اندونزی را برای سفر انتخاب می نمایند، ماه عسل است. اگر شما هم در فکر ترتیب دادن ماه عسل رویایی خود هستید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید، شاید اندونزی را به اسم مقصد سفر خود انتخاب کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین مکان های اندونزی برای گذراندن ماه عسلی عالی

بالی

برای یک ماه عسل رویایی و کامل هیچ گزینه ای بهتر از یک جزیره گرمسیری نمی تواند باشد. بالی که یکی از هزاران جزیره فوق العاده در اندونزی است و با طبیعت بی نظیر و فرهنگ درخشانی که در خود دارد می تواند ماه عسل بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. کسانی که به این جزیره سفر می نمایند می توانند از انواع تفریحات و ماجراجویی های دونفره استفاده نمایند. لذت بردن از شام دونفره، ماساژهای سنتی آسیایی، استراحتگاه های اختصاصی و لوکس و حتی یوگا دونفره از جمله چیزهایی است که جزیره بالی به شما عرضه می نماید. یکی از ویژگی های این جزیره سبز و گرمسیری وجود گستره وسیعی از انواع تفریحات و تفریح ها است، پس سلیقه شما هرچیزی که باشد نگران گذران وقت خود در این منطقه نباشید. سوغات بالی

بلیتونگ

این الماس گردشگری در قلب اندونزی و در نزدیکی سواحل سوماترا که یکی از معروف ترین نقاط این کشور است واقع شده است. بلیتونگ امروزه بیش از گذشته در نظر گردشگران شناخته شده است و بسیاری از افراد این مکان را به اسم مقصدی عاشقانه و برای گذران ماه عسل خود انتخاب می¬نمایند. طبیعت کم نظیر و انرژی مثبتی که در فضای این جزیره حاکم است را در هیچ نقطه دیگری از جهان مشاهده نخواهید کرد.

لومبوک

برای زوج هایی که می خواهند لحظات شیرین و مجذوب کننده ماه عسل خود را به تنهایی و در کنار هم سپری نمایند لومبوک گزینه ای بسیار مناسب است. این جزیره محیطی بکر و مجذوب کننده دارد اما هنوز برای بسیاری ناشناخته است. این موضوع باعث شده تا محیطی آرام و به دور از شلوغی در این نقطه از اندونزی ایجاد گردد که البته برای خود، هواداران پروپا قرصی دارد.

باندونگ

باندونگ بی شک یکی از عاشقانه ترین شهرهای جزیره جاوه است. در استراحتگاه های این شهر کوچک خدمات قابل قبولی به گردشگران و مسافران ماه عسل ارائه می گردد. اگر در پی گزینه ای برای سپری کردن ماه عسل هستید می توانید طبیعت زیبا و جاذبه های باندونگ را انتخاب کنید.

جزیره کومودو

بسیاری از گردشگران اندونزی این جزیره را به علت وجود گونه ای عجیب از حیوانات با نام اژدهای کومودو می شناسند. این موجود زمخت هیچ سنخیتی با ماه عسل عاشقانه شما ندارد اما بهتر است بدانید که طبیعت زیبا، لطیف و شاعرانه این جزیره روی دیگری هم دارد. یکی از جاذبه های کم نظیر این جزیره ساحل صورتی است که با شن های صورتی پوشیده شده است. نمونه این ساحل را هیچ کجای جهان نخواهید دید. این ساحل با تلالو شگفت انگیز خود زیر نور نقره ای ماه گزینه ای مناسب برای یک پیاده روی عاشقانه به شمار میرود.

یوگی کارتا

برای کسانی که به فرهنگ و هنر علاقه زیادی دارند این نقطه می تواند مکانی مناسب برای گذران یک ماه عسل کامل باشد. در یوگی کارتا می توان ترکیبی فوق العاده از زیبایی، فرهنگ، عشق و شاعرانگی را دریافت کرد که روح هر زوج مشتاق به فرهنگ و هنر را سیراب می نماید. یکی دیگر از جاذبه های یوگی کارتا جنگل های خیال انگیز کاج است که با توجه به آب و هوای منطقه، وجودشان کمی عجیب به نظر می رسد. بعلاوه تماشای غروب دل انگیز خورشید از عرشه کشتی کالیبرو هم خالی از لطف نخواهد بود.

جزیره سِرام

این جزیره به علت دور بودن از منطقه ها مهم و پرطرفدار اندونزی کمتر شناخته شده است، اما این موضوع از ارزش، زیبایی و خاص بودن این منطقه به هیچ وجه کم نمی نماید. در سِرام یک ساحل اختصاصی و عجیب وجود دارد که به مالدیو کوچک اندونزی مشهور است. تماشای حیات وحش و طبیعت از تفریح های گردشگران در این جزیره است، چرا که دور تادور ساحل با درختان انبوه پوشیده شده است.

برای داشتن یک عسل رویایی برنامه ریزی می کنید؟ پیشنهاد می کنیم برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به صفحه اصلی سایت وبلاگ هم نفس مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "زیباترین مکان های اندونزی برای گذراندن ماه عسلی عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مکان های اندونزی برای گذراندن ماه عسلی عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید