سریال 1883 ، یکی از باکیفیت ترین سریال های تازه ، گذر پرماجرای یک خانواده در آمریکای وحشی، به امید خوشبختی

به گزارش وبلاگ هم نفس، یک مدتی بود که شاهد پخش سریال یا مینی سریال باکیفیت نو نبودیم. اما سریال 1883 که به تازگی پخش آن آغاز شده و به تازگی دو قسمت آن پخش شده، واقعا باکیفیت است.

سریال 1883 ، یکی از باکیفیت ترین سریال های تازه ، گذر پرماجرای یک خانواده در آمریکای وحشی، به امید خوشبختی

پخش این سریال از 19 دسامبر از شبکه پارامونت پلاس شروع شد. سریال 1883 روی خانواده داتن the Dutton تمرکز دارد و یک جورهایی نگاه گذشته نگر به همین خانواده دارد که در سریال یلو استون Yellowstone با آن آشنا شده بودیم.

از همان شروع تماشای سریال شیفته فیلمبرداری و فضا و بازی های خوب می شویم. ما با شه آ الیوت با بازی سام الیوت آشنا می شویم، یک نظامی پا به سن گذاشته که بعد از ابتلای همسر و دخترش به آبله، از زندگی سیر می گردد و دردمند و افسرده به زندگی ادامه می دهد.

اما شخصیت های کلیدی دیگر خانواده داتن هستند. مرد خانواده جیمز داتن نام دارد که تیم مک گراو نقش او را بازی می نماید. او به همراه همسر، دختر نوجوان و سر خردسالش باید سفری سخت را در عرض آمریکا شروع کند و بخت خود را برای یافتن یک جور رویای آمریکایی بیازماید.

جالب است که نقش او را فیث هیل بازی می نماید. نقش دختر نوجوان او را ایزابل می بازی می نماید که من را عجیب یاد جنیفر لارنس می اندازد ، حتی از نظر میمیک های صورت.

البته خواهر جیمز و دختر او همراهش هستند.

سریال 1883، یک جور سریال وسترن درام است. ما باز غرب وحشی را می بینیم، با چشم انداز بیابان ها، دلیجان ها، بی قانونی ها و جکومت اسلحه های گرم. ما باز چهره های چرک و لباس های خاک آلود و چرک را در تن بیشتر مردم می بینیم. اگر به تازگی تجدید خاطره ای با فیلم های وسترن ننموده باشید، این منظره ها را شاید یادتان رفته باشد!

منتقد سایت روایتی آنقدر مفتون این سریال را شده که آن را برترین سریال پخش شده از شبکه های کابلی از سال 2015 می داند. این سایت از لقب جالب پیش عایدی نئووسترن برای این سریال استفاده نموده است.

این سریال با 4.9 میلیون بیننده برای قسمت ابتدایی، رکوردشکنی نموده است. البته همینجا باید بگویم که شبکه پارامونت پلاس، یک سریال باکیفیت قابل قبول دیگر هم به تازگی پخش نموده با عنوان The Mayor Of Kingstown که این یکی را هم در وقت خودش، خدمت شما معرفی خواهم کرد.

سریال پیروز، سریالی است که شما پس از تماشا قسمت نخست آن، به صرافت آگاه شدن از سرنوشت قهرمان های داستان بیفتید. به گمان من سریالی که بعد از یک قسمت، آن کشش را لازم در ما ایجاد نکند، را باید به کناری گذاشت و وقت را برای تماشا فیلم ها و سریال ها دیگر آزاد کرد.

سریال 1883 هم خوشبختانه تنها بعد از تماشا یک قسمت شما را ترغیب می نماید که قسمت های دیگرش را ببینید. ما کنجکاو می شویم که خانواده داتن که همراه یک خانواده اروپایی مهاجر شده تا به رهبری الیوت دل شکسته سفر ناممکن طولانی انجام بدهد، به کجا می رسد؟ یا چطور می گردد که آن صحنه دلخراش ابتدایی سریال رخ می دهد؟

بازی های سریال بالاتر از سطح میانه سریال های پیروز این روزها هستند و کاراکترها به خوبی ترسیم شده اند.

البته یک میزان کاراکتر دختر خانواده متناسب با جو کنونی سینما و تلویزیون، سفارشی سازی شده به نظر می رسد. یعنی همان داستان دختر نوجوان سرکش و چموشی که با بحران بلوغ روبرو است و به سادگی فرو رفتن در دل نقش از پی تعریف شده زنانه را نمی پذیرد.

به هر ترتیب به نظر می رسد که شروع کردن سریال 1883 پشیمانتان نخواهد کرد. امتیاز IMDB فعلی سریال هم باورنکردنی است: 9.2!

منبع: یک پزشک

به "سریال 1883 ، یکی از باکیفیت ترین سریال های تازه ، گذر پرماجرای یک خانواده در آمریکای وحشی، به امید خوشبختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال 1883 ، یکی از باکیفیت ترین سریال های تازه ، گذر پرماجرای یک خانواده در آمریکای وحشی، به امید خوشبختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید