سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هم نفس، سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری 15 و 16 اردیبهشت ماه 1400 برگزار می گردد.

سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ هم نفس، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی ایران به میزبانی انجمن علمی علوم دامی خوزستان و همکاری انجمن های علوم دامی و صنایع غذایی سراسر کشور، 15 و 16 اردیبهشت ماه 1400 سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری را برگزار می نماید.

بر این اساس در روز اول این رویداد، کارگاه شتر در صنعت غذا و دارو و در روز دوم، کارگاه شتر در صنعت دامپروری برگزار خواهد شد.

طاهره محمد آبادی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان دبیر علمی سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری است.

هزینه شرکت در این کارگاه ها برای عموم 60 هزار تومان و برای دانشجویان 40 هزار تومان است. همچنین پس از برگزاری این رویداد به شرکت نمایندگان گواهی معتبر از دانشگاه خوزستان داده می گردد.

رویداد در پلتفرم ادوب کانکت برگزار خواهد شد و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی تلگرامی @AK-404 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلسله کارگاه های ترویجی آموزشی آنلاین پرورش شتر؛ آینده نگری در سرمایه گذاری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید