صادرات بیش از یک میلیارد و 770 میلیون دلار کالا از مرز های کرمانشاه

به گزارش وبلاگ هم نفس، ناظر گمرکات استان کرمانشاه از صادرات بیش از یک میلیارد و 770 میلیون دلار کالا از مرز های استان در هشت ماهه امسال خبر داد.

صادرات بیش از یک میلیارد و 770 میلیون دلار کالا از مرز های کرمانشاه

بختیار رحمانی پور ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه در هشت ماهه امسال یک میلیارد و 771 میلیون و 219 هزار و 869 دلار کالا به وزن چهار میلیون و 418 هزار و 432 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده، گفت : این مقدار صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش پنج درصد او از حیث وزن رشد شش درصدی داشته است.

وی ادامه داد: از این مقدار صادرات، گمرک پرویزخان با صادرات 551 میلیون و 345 هزار و 858 دلار بیشترین سهم صادرات استان را به خود اختصاص داده و گمرک خسروی و سومار به ترتیب در جایگاه بعدی قرار دارند.

مدیرکل گمرک کرمانشاه، عمده کالا های صادراتی از طریق گمرکات استان را شامل میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف و. بیان کرد.

رحمانی پور از رشد شش درصدی واردات کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه در هشت ماهه امسال خبر داد و اضافه کرد: در این مدت 47 میلیون و 927 هزار و 960 دلار کالا به وزن 6683 تن از طریق گمرکات کرمانشاه و پرویزخان وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش شش درصد افزایش و از حیث وزن 58 درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالا های وارداتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه را آلیاژ آلومینیوم، قطعات دستگاه و تجهیزات خطوط تولید اعلام نمود .

وبلاگ هم نفس کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صادرات بیش از یک میلیارد و 770 میلیون دلار کالا از مرز های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات بیش از یک میلیارد و 770 میلیون دلار کالا از مرز های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید