عباسی: ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2022 آغاز شد ، برگزاری رویداد اردیبهشت 1401

به گزارش وبلاگ هم نفس، دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس از آغاز ثبت نام یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری از امروز برای شرکت های دانش بنیان، خلاق و سایر اعضای زیست بوم نوآوری کشور خبر داد.

عباسی: ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2022 آغاز شد ، برگزاری رویداد اردیبهشت 1401

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ هم نفس، صبح امروز نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2022 در کارخانه نوآوری های وی برگزار گشت. در این نشست سجاد عباسی فشمی دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس بیان نمود: ثبت نام این دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2022) از امروز در سایت https://www.inotex.com/ آغاز شد و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه (INOTEX 2022) همچون سال گذشته از 20 تا 23 اردیبهشت 1401 در محوطه باز پارک فناوری پردیس (به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در روز های کرونایی) برگزار خواهد شد، ادامه داد: فعالان زیست بوم نوآوری کشور شامل شرکت های دانش بنیان، شرکت های خلاق، شتاب دهنده ها، صندوق های خطرپذیر، کارگزاران فناوری، مراکز رشد و ... می توانند در این دوره از نمایشگاه ثبت نام و شرکت کنند.

عباسی فشمی ادامه داد: با توجه به آغاز زمان ثبت نام شرکت در رویداد اگر متقاضیان تا 14 اسفندماه برای ثبت نام اقدام کنند مشمول تخفیف 30 درصدی ثبت نام زودهنگام خواهند شد.

دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس یادآور شد: علاوه بر تخفیف 30 درصدی، برای شرکت های دانش بنیان تخفیف 70 درصدی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در نمایشگاه و نیز تخفیف 50 درصدی برای شرکت های خلاق از سوی ستاد فناوری های نرم وتوسعه صنایع خلاق در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در این دوره از نمایشگاه بیش از 20 رویداد مختلف برگزار می شود. رویداد استیج ایستگاه آینده که در آن فرایند های توسعه تکنولوژی در آینده و تاثیر آن در زندگی روزمره ارایه می شود به حوزه بلاکچین، بیگ دیتا پرداخته می شود.

دبیر نمایشگاه اینوتکس افزود: رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ یکی دیگر از رویداد های این نمایشگاه است، در این دوره از رقابت 300 استارتاپ برای رقابت ثبت نام کردند. در حال حاضر این رویداد در استان های فارس، کرمانشاه، زنجان برگزار گشته و هفته آینده در استان تهران برگزار خواهد شد و در آینده نیز در استان های قم، سمنان و آذربایجان برگزار می شود.

عباسی گفت: ریورس پیچ رویدادی است که در این دوره از نمایشگاه برپا خواهد شد. در این رویداد نیاز های فناورانه سازمان ها اعلام می شود، همچنین در بخش جانبی نمایشگاه امسال رویداد ویژه دانش آموزان با هدف هم افزایی دانش آموزان و معلمان در زمینه فعالیت های فناورانه برگزار می شود.

وی یادآور شد: پاویون مشاوره در حوزه های مختلف حقوقی و سرمایه گذاری از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه است، همچنین کافه سرمایه اینوتکس یکی دیگر از بخش های نمایشگاه است که در آن استارتاپ هایی که نیاز به سرمایه دارند در این بخش حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عباسی: ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2022 آغاز شد ، برگزاری رویداد اردیبهشت 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2022 آغاز شد ، برگزاری رویداد اردیبهشت 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید