مهلت تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کنکور دکتری 1400 آغاز شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، فرصت تکمیل فرم خوداظهاری برای داوطلبان مبتلا به کرونا که متقاضی شرکت در کنکور دکتری 1400 هستند، در سایت سازمان سنجش آغاز شد.

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کنکور دکتری 1400 آغاز شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ هم نفس، با توجه به برگزاری کنکور دکتری 1400 صبح روز جمعه 15 اسفندماه 99، داوطلبان این آزمون که مبتلا به بیماری کرونا هستند باید از امروز چهارشنبه ششم اسفندماه تا خاتمه روز جمعه 8 اسفند در سایت سازمان سنجش به نشانی register2.sanjesh.org/RGPhd.corona1400 فرم خوداظهاری ویژه را تکمیل کنند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر های محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همزمان با سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400 صبح روز جمعه 15 اسفند 99 در 110 شهر کشور با حضور 179 هزار و 192 داوطلب برگزار می شود. کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400 از روز سه شنبه 12 اسفند 99 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کنکور دکتری 1400 آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کنکور دکتری 1400 آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید