مگوایر از بازداشت پلیس یونان آزاد شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد که به دلیل درگیری با چند تن از مأموران پلیس در کشور یونان بازداشت شده بود، آزاد شد و به کشورش برگشت.

مگوایر از بازداشت پلیس یونان آزاد شد

به گزارش وبلاگ هم نفس و به نقل از ESPN، هری مگوایر مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد که سه روز پیش (پنجشنبه) به دلیل درگیری با چند تن از مأموران پلیس در خارج از یک کافه شبانه در منطقه میکونوس یونان بازداشت شده بود، روز گذشته (شنبه) در اولین جلسه رسیدگی به اتهاماتش از سوی قاضی پرونده تبرئه شد و به این ترتیب به انگلیس برگشت.

مگوایر در ساعت بامدادی روز پنجشنبه در یک کافه که گویا به خاطر شیوع کرونا خدمات رسانی به مشتریان در ساعاتی پایانی شب در آن ممنوع هم بوده است، با چند جهانگرد دیگر درگیر می شود و زمانی که پلیس برای پایان دادن به آشوب مداخله می کند به جای همکاری با مأموران پلیس به آنها فحاشی و توهین می کند و حتی به یکی از آنها ضربه ای هم می زند. همین مسئله سبب شد که مدافع انگلیسی منچستریونایتد دستبند به دست به اداره پلیس انتقال داده شود.

گویا در اولین جلسه محاکمه مگوایر، این بازیکن انگلیسی از مهمترین اتهاماتی که به او نسبت داده شده تبرئه و به همین دلیل اجازه بازگشت به کشورش را گرفته است. با این حال رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و طبق قوانین یونان وکلای مگوایر می توانند در جلسه بعدی که روز سه شنبه برگزار می شود، به جای او حاضر شوند و دفاعیات خود را ارائه دهند.

یکی از وکلای مگوایر درباره شرایط پرونده او و در پاسخ به این سؤال که آیا این بازیکن آزاد شده است، گفت: بله در حال حاضر او آزاد است.

طبق گزارش پلیس محلی سه شهروند بریتانیایی با اتهام توهین، فحاشی، اعمال خشونت علیه مأموران پلیس یونان و اقدام به رشوه دادن به آنها روبرو هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مگوایر از بازداشت پلیس یونان آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگوایر از بازداشت پلیس یونان آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید