نسخه موبایل کال آو دیوتی وارزون معرفی گردید؛ تریلر سینمایی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ هم نفس، بازی بتل رویال ندای وظیفه (Call of Duty) روی دستگاه های موبایل از زمان عرضه موفقیت بسیار زیادی کسب کرد. پس طبیعی است که اکتیویژن (Activision) در پی ساخت شماره 2 این بازی باشد. نام این بازی تازه ندای وظیفه روی موبایل ندای وظیفه: وارزون موبایل (Call of Duty: Warzone Mobile) بوده و به طور کامل از نو ساخته شده است. این بازی در سال 2023 برای اندروید و آی او اس عرضه خواهد شد.

نسخه موبایل کال آو دیوتی وارزون معرفی گردید؛ تریلر سینمایی آن را ببینید

در تریلر معرفی این بازی نقشه های زیادی از وارزون اصلی نشان داده شده است. همینطور اینکه چندین به روزرسانی و ارتقاء به نمایش در آمد که نشان می دهد وارزون موبایل از قبل پیشرفت بسیار زیادی داشته است. یکی از نکات جالب این بازی سیستم کراس پراگرشن (Cross Progression) با بازی وارزون 2.0 است. به این حالت که بازیکنان اگر پیشرفتی روی این بازی داشته باشند روی پلتفرم های دیگر هم می توانند از همینجا ادامه دهند.

نسخه تازه موبایل ندای وظیفه برای مدت زیادی است که به وسیله اکتیویژن معرفی شده است. با اینحال یک تریلر رسمی از آن به نمایش در نیامده بود. حال در رویداد چند روز پیش ندای وظیفه اکتیویژن تصمیم گرفت تا این بازی را به طور رسمی معرفی کند. تا عرضه رسمی این بازی هنوز زمان زیادی به جای مانده و به همین دلیل باید انتظار اطلاعات بیشتری را از آن داشته باشیم.

وجود سیستم کراس پراگرشن در وارزون موبایل و پلتفرم های دیگر بسیار نکته جالبی است. حال بازیکنان حرفه ای می توانند در هر کجا به تجربه وارزون پرداخته و در آن پیشرفت نمایند. همینطور اینکه وجود این سیستم به فروش هر دو عنوان یاری خواهد نمود. چیزی که ما شاهد آن در عناوین دیگر نیستیم.

شما برای تجربه روان بازی ندای وظیفه موبایل که نسخه اول این بازی بود، احتیاج به سخت افزار نسبتاً قدرتمند داشتید. حال امیدواریم که اکتیویژن بازی تازه را بیشتر بهینه نموده تا روی سخت افزارهای ضعیف تر هم اجرا گردد. البته وجود 120 بازیکن در هر بازی ممکن است کمی شلوغ باشد ولی هیجان بازی را چندین برابر خواهد نمود.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه موبایل کال آو دیوتی وارزون معرفی گردید؛ تریلر سینمایی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه موبایل کال آو دیوتی وارزون معرفی گردید؛ تریلر سینمایی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید