نگرانی دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری از عدم کسب سهمیه ایران

به گزارش وبلاگ هم نفس، محمد جلود دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری در دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تشریح برنامه های فدراسیون جهانی از عدم کسب سهمیه توسط چهره های نامدار وزنه برداری ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: به هیچ عنوان نمی توان بازی های المپیک را خالی از قهرمانان خوش نام و موفقی همچون کیانوش رستمی و علی مرادی تصور کرد. به همین خاطر امیدوارم وزنه برداری ایران با یک برنامه ریزی مناسب بتواند به سهمیه المپیک 2020 دست یابد.

نگرانی دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری از عدم کسب سهمیه ایران

وی در ادامه نشستی که سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز حضور داشتند گفت: جایگاه وزنه برداری ایران از گذشته های دور، رفیع و قابل احترام بوده و انتظار می رود این فرایند ادامه داشته باشد.

جلود ضمن اعلام دغدغه دست اندرکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری برای حضور ورزشکاران پیروز و پاک از جمله وزنه برداران ایران یادآور شد: از هیچ کمکی به فدراسیون ایران دریغ نمی کنیم و سخت چشم انتظار ثبت نام وزنه برداران ایران در استارت لیست بازی های المپیک 2020 هستیم.

صالحی امیری نیز ضمن تقدیر از حمایت های جلود و فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران گفت: از حُسن نظر و ابراز نگرانی شما که قطعاً به دلیل علاقه مندی شخصیتان به وزنه برداری ایران است تقدیر و تشکر می کنم.

قطعاً برنامه ریزی و پشتیبانی لازم از سوی کمیته برای پیگیری برنامه های فدراسیون جهت آماده سازی و اعزام ورزشکارانش به رقابت های کسب سهمیه همانند قبل صورت خواهد پذیرفت و ما نیز امیدواریم که وزنه برداری همانند المپیک های پیشین برای کاروان ایران افتخار بیافریند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نگرانی دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری از عدم کسب سهمیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری از عدم کسب سهمیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید