همه نکاتی که باید درباره رنت خودرو در کیش بدانید

به گزارش وبلاگ هم نفس، سواری با خودروهای لوکس و به روز، موضوع جذابی است که بسیاری از مردم را به سفر به جزیره کیش ترغیب می نماید. بعلاوه از آنجا که عموم مردم با پرواز هوایی به این جزیره سفر می نمایند، انتقال خودروهای شخصی می تواند دردسرها و هزینه های خاص خودش را داشته باشد، از همین رو اجاره یا رنت ماشین هم فال است و هم دیدن!

همه نکاتی که باید درباره رنت خودرو در کیش بدانید

به گزارش وبلاگ هم نفس، بهتر است پیش از سفر به کیش با صفر تا صد فرایند اجاره خودرو از جمله قیمت ها، خودروهای موجود و نکات لازم دانسته گردد تا در میان سفر مسئله ای به وجود نیاید. با ادامه این مطلب همراه باشید؛

رنت مقرون به صرفه ماشین در منطقه آزاد

جزیره گردشگری کیش، منطقه آزاد به شمار می رود از همین رو ماشین ها در آن بسیار نسبت به منطقه ها دیگر مقرون به صرفه هستند. در واقع در این جزیره می توان با قیمتی معقول، خودروهای به روز و آخرین مدل را در اختیار داشت. حتی رنت خودرو هم در این جزیره مقرون به صرفه تر است؛ قیمت کرایه ماشین لوکس کیش با قیمت کرایه ماشین های ایرانی در تهران برابر است. در این منطقه بین المللی می توان با تنها پنج تا 10 میلیون تومان، برترین ماشین را رنت کرد؛ پس اجاره مقرون به صرفه خودرو در کیش دور از دسترس نیست.

خودروهای موجود در کیش

اکنون برای بسیاری از مردم، رانندگی با یک مازراتی، بنز یا لامبورگینی تبدیل به رویا شده است. شرکت های رنت خودرو در کیش ، این آرزو را برآورده می نمایند. تمامی این ماشین های مدل بالا در این منطقه قابل اجاره اند. لنسر، النترا، کیا اسپورتیج، آزرا، سانتافه و سوناتا از جمله این خودروها هستند.

اما پیش از انتخاب، باید نکاتی را مدنظر داشت که رعایت کردن آن ها برای داشتن یک سفر بی دردسر لازم است؛

انتخاب یک شرکت معتبر

اجاره ماشین به خصوص اجاره خودرو مقرون به صرفه از جلوی یک پاساژ بدون هیچ مدرک و مجوزی شاید کار چندان عاقلانه ای نباشد. احتمال به وجود آمدن مسائل قانونی در میان سفر با این نوع اجاره زیاد است. برای همین باید به سراغ شرکت های معتبر اجاره خودرو رفت و از آنجا خودروی مورد نظر را ثبت نام کرد.

ارائه کامل و دقیق مدارک

کپی کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی مدارکی هستند که تمامی شرکت های معتبر برای اجاره ماشین از مشتریان خود دریافت می نمایند پس قبل از اقدام برای اجاره ماشین، چک کردن آن ها لازم است. بعلاوه این شرکت ها برای ضمانت مدارکی مثل ودیعه نقدی یا چک به مبلغ خودرو را نیز از مشتریان می خواهند.

توجه به قرارداد رنت خودرو

برای رنت خودرو و اطمینان از آن، احتیاج به انعقاد یک قرارداد رسمی بین مشتری و شرکت اجاره دهنده است. این قراردادها معمولا شامل خسارات وارده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی، ودیعه و کروکی خودرو هستند. نکته قابل توجه این است که اگر شرکتی قرارداد رسمی ندارد، باید از اجاره خودرو از آن، اجتناب کرد چراکه در صورت بروز هرگونه خسارت، هیچ مدرکی در دسترس نخواهد بود.

رعایت قوانین هدایت و رانندگی

جاده های پهن و وسیع، تمیزی و ترافیک سبک رانندگی را در منطقه آزاد کیش لذت بهش می نماید اما باید توجه داشت که این رانندگی قوانین خاص خودش را هم دارد. برای مثال بوق زدن، لایی کشیدن و ریختن زباله در این منطقه ممنوع است و حساسیت های بسیاری از سوی پلیس روی آن ها وجود دارد. بعلاوه ثبت تخلف و پرداخت هزینه های مربوط به آن مخارج سفر را افزایش می دهد. پس رعایت این قوانین، منطقی به نظر می رسد.

شرایط تحویل خودرو

خودرو باید همانگونه که تحویل گرفته شده است، بازگردانده گردد برای مثال بدنه و فضای آن باید کاملا سالم و تمیز باشند.

حال باوجود این نکات، برای داشتن یک سفر لذت بخش شرکت های بسیاری وجود دارند که خدمات رنت خودرو را ارائه می دهند. در ادامه این مطلب چهار مورد از برترین های آن ها معرفی خواهد شد؛

رنت کنیم

رنت کنیم یکی از معتبر ترین مراکز رزرو آنلاین اجاره ماشین در سراسر کشور است که با مجوز رسمی و نماد اعتماد الکترونیک فعالیت می نماید. رنت کنیم خودروهای ایرانی، خارجی، لوکس و مالی به مشتریان ارائه می نماید. تحویل و عودت خودرو در نقاط مختلف کشور مانند: کیش، اصفهان، شیرازو... با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. موسسه اجاره خودرو رنت کنیم با رنت خودروهای صفر کیلومتر توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. اجاره خودرو در کیش یکی از پرطرفدارترین خدمات این موسسه است.

نوین رنت

حتما قبل از سفر به جزیره زیبای کیش به فکر اجاره خودرو در کیش افتاده اید، با آنالیز در گوگل و اینستاگرام به نتایج مثبت یا حتی منفی رسیده اید، اما دیگر نگران مسائل احتمالی نباشید. سایت NOVINRENT.COM با بیش از 15 سال سابقه و مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز با بیش از 40 خودرو در دسته های مالی، اسپرت، شاسی بلند و لوکس است.

کاسپین رنت

شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت واقع در غرب تهران یکی از فعال ترین و خوش نام ترین شرکت ها در زمینه ارائه انواع خدمات اجاره خودرو در کیش است. از جمله خدمات کاسپین رنت می توان به اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده، ترانسفر فرودگاهی و تشریفات اشاره نمود.

هومان گشت

اگر در پی شرکتی مطمئن و باسابقه هستید یکی از برترین گزینه ها شرکت کرایه خودرو هومان گشت است. اگر شما هم مشتاق رانندگی با ماشین هایی مانند موستانگ، کامارو، دوج و مازراتی هستید. کافی است با این شرکت تماس بگیرید و برای اجاره خودرو در کیش (در 2 سایت لینک قرار داده گردد)، اتومبیل مورد علاقه خود را رزرو کنید. جالب است بدانید دفتر مرکزی این شرکت در هتل هما تهران واقع شده است که مهر تاییدی بر اعتبار این شرکت می زند.

منبع: همگردی

به "همه نکاتی که باید درباره رنت خودرو در کیش بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه نکاتی که باید درباره رنت خودرو در کیش بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید