پارس آباد میزبان بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان شد

به گزارش وبلاگ هم نفس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد گفت: پارس آباد از بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان با حضور هنرمندان شهرستان های گرمی، بیله سوار و پارس آباد میزبانی می نماید.

پارس آباد میزبان بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان شد

حسن لامعی گفت: بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان به همت مؤسسه فرهنگی هنری فریاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان گفت: این جشنواره با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان، بالا بردن سطح کیفی برنامه های هنری، کشف استعداد های نو برگزار می گردد.

لامعی ادامه داد: تئاتر با تقویت ابعاد پرورشی و تربیتی، در راستای ارتقا فرهنگ در جامعه تأثیرگذار است و آشنایی بهتر با تئاتر، شکوفایی استعداد های هنری جامعه را در پی دارد.

او با توجه به اینکه 6 گروه نمایشی مجوز دار از مرکز هنر های نمایشی وزارت با 150 عضو در شهرستان پارس آباد فعال هستند اضافه نمود: این جلسه هم اندیشی و آنالیز راه های پیشرفت تئاتر شهرستان و بعلاوه آنالیز و ارائه پیشنهاد های هنرمندان برای هرچه بهتر شدن تئاتر شهرستان دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد توضیح داد: بیست و یکمین جشنواره تئاتر مغان چهارم و پنجم و ششم آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری آراز و سینما انقلاب شهرستان پارس آباد برگزار می گردد.

لامعی گفت: از 23 اثر ارسالی به جشنواره از شهرستان های گرمی، بیله سوار و پارس آباد که 15 اثر مورد مرحله بازخوانی قرار گرفته بود که در نهایت 6 اثر بخش رقابتی راه یافت.

وبلاگ هم نفس اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پارس آباد میزبان بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس آباد میزبان بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر مغان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید