کیارستمی و عصای گمشده به هنر و تجربه رسید

به گزارش وبلاگ هم نفس، فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده به کارگردانی محمودرضا ثانی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می گردد.

کیارستمی و عصای گمشده به هنر و تجربه رسید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ هم نفس، فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه کنندگی بهروز نشان در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می گردد.

این فیلم حاصل کوشش کارگردان در به تصویر کشیدن حضور عباس کیارستمی در کلاس های درس فیلمسازی او در اسپانیا و کلمبیاست. این فیلم، روایت تازه ای از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینماست که ثانی به مدت 4 سال، در کارگاه های کیارستمی نوع نگاه یک مولف، دیدگاه و دنیا بینی او را به تصویر کشیده است.

فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده قرار است از سه شنبه 24 شهریورماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران گردد.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده، کتاب عباس کیارستمی و درس هایی از سینما را تالیف نموده که این کتاب به زبان های مختلف ترجمه و در ایران و آمریکا چاپ و توزیع شده است.

کارگردان فیلم کیارستمی و عصای گمشده از شاگردان کیارستمی بوده و در این فیلم سعی نموده است اثری مستقل بر اساس رویکرد و نگاه کیارستمی به زندگی بسازد. به دلیل حساسیت ثانی در چگونگی نمایش استقلال نگاه کیارستمی، تدوین این فیلم تجربی 90 دقیقه ای سه سال طول کشید و اکنون آماده اکران در سینما است.

آیین افتتاحیه فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده روز سه شنبه 22 شهریورماه ساعت 18 در موزه سینمای ایران برپا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کیارستمی و عصای گمشده به هنر و تجربه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیارستمی و عصای گمشده به هنر و تجربه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید