کاهش وزن سریع با مکمل های در دسترس!

به گزارش وبلاگ هم نفس، همه ما فرمول کاهش وزن را می دانیم. غذای سالم و ورزش کافی و هوشمندانه. اما علاوه بر این دو فاکتور اصلی، عوامل دیگری هم وجود دارند.

کاهش وزن سریع با مکمل های در دسترس!

استفاده از مکمل های کاهش وزن برای کم کردن وزن و داشتن اندام متناسب و سالم، لازم و ضروری نیست اما می تواند روند کاهش وزن شما را سریع تر کند. برای این که برترین مکمل های کاهش وزن را بشناسید در ادامه مطلب با وبلاگ هم نفس همراه باشید.

نکته ای که درباره مکمل های کاهش وزن باید بدانید این است که مصرف این مکمل ها به تنهایی نمی تواند باعث کاهش وزن شما گردد. در واقع مهم ترین فاکتورها برای کاهش وزن همان ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم است. مکمل فقط می تواند کوشش های شما را برای رسیدن به وزن مناسب سرعت ببخشد.

برترین مکمل های کاهش وزن

مصرف مکمل های کاهش وزن بدون ورزش و رژیم غذایی سالم، نتیجه ای ندارد. در ادامه تعدادی از مکمل ها و مواد غذایی را که برای افزایش سرعت کاهش وزن توصیه می نمایند معرفی می کنیم. برای مصرف این مکمل ها قبل از هر چیز با یک پزشک یا متخصص رژیم و تغذیه مشورت کنید و سر خود هیچ مکمل و دارویی مصرف نکنید.

کافئین

مصرف نوشیدنی های کافئین دار می تواند روند کاهش وزن شما را سرعت بدهد و روند افزایش وزن را کندتر کند. کافئین در واقع یک محرک است که شما را هوشیارتر می نماید، سطح انرژی را افزایش می دهد، کالری می سوزاند و به تفکیک و تجزیه چربی ها سرعت می دهد.

زردچوبه

این ابرغذای طلایی رنگ یکی از موادی است که به شکل مکمل فراوری می گردد. مکمل این ادویه گاهی با نام کورکومین معرفی می گردد. این مکمل را می توانید به شکل پودر یا کپسول پیدا کنید. تحقیقات زیادی درباره تاثیرات کورکومین بر کاهش وزن در بین مبتلایان به سندروم متابولیک و بیماری های مرتبط با آن صورت گرفته است.

چای سبز

بر اساس تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته، یکی از مهم ترین روش هایی که چای سبز به وسیله آن روی کاهش وزن و پیشگیری از افزایش وزن تاثیر می گذارد، تحریک بدن برای فراوری بعضی آنزیم ها در دستگاه گوارش است. این روند، میزان جذب چربی و قند را کاهش می دهد در نتیجه میزان کالری جذب شده به بدن کاهش پیدا می نماید.

مکمل های پروبیوتیک

مکمل های پروبیوتیک برای سلامت دستگاه گوارش اهمیت زیادی دارند و در کاهش وزن می توانند به شما یاری نمایند. پروبیوتیک ها به شکل مکمل، در واقع باکتری های زنده هستند که مزایای فراوانی برای دستگاه گوارش دارند. این باکتری ها معمولا به صورت طبیعی در دستگاه گوارش وجود دارند اما با استفاده از این مکمل ها می توانید تعداد آن ها را در دستگاه گوارش افزایش دهید.

بتا گلوکان

این مکمل یکی دیگر از مکمل های کاهش وزن است که تحقیقات زیادی روی آن صورت گرفته است. این مکمل به وسیله سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تر، کاهش وزن را تسهیل می نماید. البته این مکمل غیر از این ویژگی، خواص دیگری هم دارد مثلا سطح قند و چربی خون را کنترل می نماید و باعث تنظیم فشار خون می گردد.

پودر پروتئین وی

یکی از رایج ترین مکمل ها برای ورزشکاران، پودر پروتئین وی است. شاید شما هم قبلا از این پودر در تهیه اسموتی های ورزشی خود استفاده نموده باشید. مصرف منظم این مکمل می تواند به ایجاد بافت ماهیچه ای و کاهش وزن یاری کند. افزایش بافت عضلانی به معنای افزایش قدرت بدنی و افزایش سوخت وساز بدن است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اگر مدام سرگیجه و سردرد دارید حتما بخوانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "کاهش وزن سریع با مکمل های در دسترس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش وزن سریع با مکمل های در دسترس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید