کتابی که به چاپ بیست و دوم رسید، کتاب بنیانگذار درمان فلسفی درباره چیست؟

به گزارش وبلاگ هم نفس، کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است نوشته دنیل کلاک و ریموند مارتین را حمیده بحرینی به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی انتشارات هرمس به چاپ بیست و دوم رسیده است.

کتابی که به چاپ بیست و دوم رسید، کتاب بنیانگذار درمان فلسفی درباره چیست؟

وبلاگ هم نفس- گروه فرهنگی: نویسندگان این کتاب در زمانه ای که بشر بسیار قدرتمندتر و فکرش بسیار انباشته تر از دوران سقراط است ما را به شیوه سقراطی به عرصه داشته ها و دانش هایمان می برند تا در سرانجام راه، نمی دانم سقراط را بر زبانمان جاری سازند؛ نمی دانمی که به بیان آنان اصل حکمت است. آنان از ما درباره چیزهایی می پرسند که بدیهی و روشن می پنداریم و هر سؤالی را درباره آنها احمقانه و دور از خرد. این متن با صحبت مستقیم با خوانندگان با لحنی صمیمی، آنها را دعوت می نماید تا از فلسفه هیجان زده شوند. این کتاب به شما یاری خواهد نمود راه خود را در فلسفه پیدا کنید. کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است 14 فصل پرجنب و جوش دارد.

کتاب، خوانندگان را به عمق دنیای تفکر فلسفی می کشاند و آنها را در تأمل در پرسش های بزرگ زندگی به چالش می کشد.

دنیل کلاک، نویسنده کتاب پرسیدن مهم تر از پاسخ دادن است عمدتا در فلسفه فکر، هویت شخصی، علوم شناختی، فلسفه علم، فلسفه ریاضیات، فلسفه منطق، فلسفه دین و زیبایی شناسی فعالیت می نماید. او استاد فلسفه در دانشگاه ویلیام پترسون نیوجرسی و وابسته به مرکز علوم شناختی دانشگاه روتگرز است. دنیل کلاک بنیانگذار درمان فلسفی معروف به پویایی شناختی است.

جلد کتاب

دنیل کلاک (متولد 1955 در زاگرب ، کرواسی) فیلسوف کروات-آمریکایی است که در زمینه های فلسفه فکر ، هویت شخصی ، علم شناختی ، فلسفه علم ، فلسفه ریاضیات ، فلسفه منطق ، فلسفه دین و زیبایی شناسی فعالیت می نماید. وی استاد فلسفه در دانشگاه ویلیام پاترسون در نیوجرسی و وابسته به مرکز علوم شناختی دانشگاه راتگرز (RuCCS) است. کلاک بنیانگذار درمان فلسفی است که به عنوان دینامیک شناختی شناخته می گردد.

نشر هرمس این کتاب را در 198 صفحه، به بهای 86 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کتابی که به چاپ بیست و دوم رسید، کتاب بنیانگذار درمان فلسفی درباره چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابی که به چاپ بیست و دوم رسید، کتاب بنیانگذار درمان فلسفی درباره چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید