ساخت منازل آسیب دیده روستای بارده براساس ضوابط قانونی باشد

به گزارش وبلاگ هم نفس، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت و ساز منازل آسیب دیده در سیل بارده، براساس قانون و ضوابط باشد و ناظرین فنی نظارت کامل داشته باشند تا حریم رودخانه و مقاوم سازی ملاک قرار داده گردد.

ساخت منازل آسیب دیده روستای بارده براساس ضوابط قانونی باشد

جلسه مدیریت بحران شهرستان بن با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان و جمعی از مدیران استانی در مورد اقدامات انجام شده پس از وقوع سیلاب در محل موقت دهیاری روستای بارده برگزار گردید.

آقای حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه، گفت: مسأله مهم پس از وقوع سیلاب مدیریت بحران و حادثه بود که با مدیریت خوب در شهرستان بن تلفات جانی در این حادثه نداشتیم.

بیشتر بخوانید

وی اضافه نمود: مساله مهم دیگر بعد از حادثه است که باید بازسازی و بهسازی روستا در اولین فرصت و سریعترین زمان انجام گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار تشریح کرد: ساخت و ساز منازل آسیب دیده در سیل بارده، براساس قانون و ضوابط باشد و ناظرین فنی نظارت کامل داشته باشند تا حریم رودخانه و مقاوم سازی ملاک قرار داده گردد.

وی به سفر قریب الوقوع رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان اشاره نمود، گفت: اعتبارات و بودجه استان به صورت جدی پیگیری خواهد شد و از اعتبارات موجود استان در زمینه میلگرد بهره برده گردد.

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: اعتبارات ویژه ای برای برای زیر سازی، آسفالت معابر در روستا های آسیب دیده درنظر گرفته خواهد شد.

حیدری در خاتمه یادآور شد: از سد خاکی روستای بارده که دچار آسیب شده است بازدید به عمل آوردیم و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وبلاگ هم نفس چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت منازل آسیب دیده روستای بارده براساس ضوابط قانونی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت منازل آسیب دیده روستای بارده براساس ضوابط قانونی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید