قطارهای بن ریل را بشناسیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، در حال حاضر، چندین شرکت حمل و نقل ریلی در کشور فعالیت دارند. اگر بخواهید از آنها بلیط قطار خریداری کنید، بهتر است اطلاعات منسجمی داشته باشید تا با چشمانی باز انتخاب کنید. شرکت بن ریل، یکی از شرکت های حمل و نقل ریلی است که با تعدادی از قطارهای جوان و با میانگین سنی کمتر از 10 سال، به جابه جایی مسافران در مسیرهای مختلف کشور می پردازد. قطارهای شرکت بن ریل انواع مختلفی دارند و بنابر اطلاعات این شرکت در سال حدود 1 و نیم میلیون مسافر را به مقاصدشان می رسانند.

قطارهای بن ریل را بشناسیم

قطارهای شرکت بن ریل و راستاهای آنها

همانطور که اشاره شد، شرکت بن ریل قطارهای متفاوتی دارد که در راستاهای مختلف کشور در حرکت هستند. قطار سروش شرکت بن ریل، در راستا تهران- مشهد و بالعکس مسافران را جابه جا می نماید. غزال یکی دیگر از قطارهای معروف شرکت بن ریل است؛ این قطار نیز در راستا تهران- مشهد، زنجان- قزوین- مشهد، کرمان- مشهد، تهران- کرمان و تهران- بندرعباس و بالعکس تردد دارند. پرستو نیز از قطارهای شرکت بن ریل است؛ پرستوها هم راستا حرکت شان تهران- مشهد و مشهد- طبس و بالعکس است. برای مسافران راستا قم- مشهد و بالعکس، قطارهای پارسی (6 تخته و 4 تخته) در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از انواع قطارهای شرکت بن ریل، قطار پلور است. این قطار در راستا ملایر- اراک- مشهد و بالعکس به جابه جایی مسافران می پردازد. و در نهایت باید به قطار سفیر اشاره نمود که راستا حرکتش مشهد- طبس است.

قطارهای غزال از شرکن بن ریل

امکانات قطارهای شرکت بن ریل

شاید زمانی که می خواهید بلیط قطار را بخرید، برایتان جالب باشد که بدانید قطارها با هم چه تفاوتی با یکدیگر دارند و هر یک از چه امکاناتی برخوردارند. در ادامه به اختصار به این امکانات اشاره می گردد:

قطار سروش: غذا، چای، آب معدنی، روزنامه، مانیتور در کوپه، لوازم خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و وای فای

قطار غزال (در راستاهای تهران- مشهد، کرمان- مشهد، تهران- کرمان، تهران- بندرعباس و بالعکس): غذا، چای، آب معدنی، روزنامه، مانیتور در کوپه، لوازم خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، وای فای و کتابخانه

قطار غزال (در راستا زنجان- قزوین- مشهد و بالعکس): صبحانه، غذای، چای، آب معدنی، روزنامه، مانیتور در کوپه، لوازم خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و وای فای

قطار پرستو: غذا، چای، آب معدنی، روزنامه، مانیتور در کوپه، لوازم خواب و سرویس بهداشتی فرنگی

قطار پارسی (6 تخته): غذا، چای، آب معدنی، روزنامه، لوازم خواب و وای فای

قطار پارسی (4 تخته): صبحانه، غذا، چای، آب معدنی، روزنامه، مانیتور در کوپه، لوازم خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و وای فای

قطار پلور: غذا، چای، آب معدنی، روزنامه، مانیتور در کوپه، لوازم خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و وای فای

از امکانات عمومی قطارهای شرکت بن ریل می توان به پذیرایی با غذاهای لذیذ در رستوران شیک قطار، ارائه خدمات و ارائه نوشیدنی های گرم و خدمت رسانی پرسنلی حرفه ای و ماهر اشاره نمود.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "قطارهای بن ریل را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطارهای بن ریل را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید