واکنش نماینده مجلس به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل

به گزارش وبلاگ هم نفس، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با همسایگان و همگرایی و همکاری با کشور های مستقل جهان اظهار کرد: ارتباط با کشور های مستقل و کشور های همسایه سیاستی است که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته است و امروز حتماً باید این سیاست را به صورت جدی و نه شعاری ادامه دهیم.

واکنش نماینده مجلس به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل

علی بابایی کارنامی در تبادل نظر با ایسنا با تاکید بر اینکه نقطه نظرات مطرح شده از سوی رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل بسیار عالی با منویات رهبری، گفتمان امام (ره)، مطالبات ملت ایران و خاستگاه جمهوری اسلامی تطبیق کامل داشت، از پیشنهاد رئیس جمهوری برای تشکیل جنبش جهانی تعهد به خانواده استقبال کرد و گفت: خانواده در اسلام مهم و در جمهوری اسلامی مهمتر است. فرهنگ خانواده و فرهنگ ارتباط خانواده با جامعه از شاهراه های اصلی توسعه است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی بعلاوه با اشاره به تاکیدات رئیس جمهوری بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با همسایگان و همگرایی و همکاری با کشور های مستقل جهان اظهار کرد: ارتباط با کشور های مستقل و کشور های همسایه سیاستی است که در گذشته مورد غفلت قرار گرفته است. امروز حتماً باید این سیاست را به صورت جدی و نه شعاری ادامه دهیم؛ باید با اتخاذ راه چاره های اساسی برای خروج از بن بست ارباب- رعیتی در جهان که بعضی از غربگرایان در کشور به آن دامن می زنند، رهایی یابیم و اصل و هویت جمهوری اسلامی را که ارتباط با ملت های جهان با موضوع همسایگان در اولویت دیپلماسی کشور قرار بگیرد.

منبع: فرارو

به "واکنش نماینده مجلس به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نماینده مجلس به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید