موسیقی

نقدها و نمرات فیلم شیطان وجود ندارد؛ تمثیل آرام و مرموز زیست محیطی (جشنواره ونیز 2023)

فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی ریوسوکه هاماگوچی در بخش اصلی رقابت های هشتادمین جشنواره فیلم ونیز اکران شد و هشت دقیقه مورد تشویق حضار نهاده شد.

20 شهریور 1402

هتل کانیون، انتخابی مناسب برای سفرهای تفریحی در اربیل

هتل کانیون اربیل در 2 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و گزینه ای مجذوب کننده برای اقامت است. Canyon Hotel Erbil از هتل های چهار ستاره شهر اربیل به شمار می رود و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید.

15 مرداد 1402

افراد تنها جهان را به صورتی متفاوت با هر فرد دیگری می بینند

یک آنالیز تازه نشان می دهد در افرادی که احساس تنهایی نمی نمایند، الگوی پردازش مغزی اطلاعات جهن اطراف با دیگر افراد مشابه است، اما هر فردی که احساس تنهایی می نماید، اطلاعات دنیا اطرافش را به صورت متفاوت و خاص خودش پردازش می نماید.

15 تیر 1402

رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، در این مراسم که عصر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید هنرمندان و پیشکسوتان عرصه موسیقی و مدیران این اداره کل حضور داشتند.

12 تیر 1402

آینده شغلی ات را خودت انتخاب کن

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، بسیاری از پدرها و مادرها، رویاهای محقق نشده خود را در آینده بچه ها شان جست وجو می نمایند. خیلی ها هم معتقدند که منظره زندگی بزرگسالی بچه ها شان را باید از دوران کودکی برایشان ترسیم کرد تا بچه، هدف داشته باشد.... به...

10 تیر 1402

بیانیه سالار عقیلی درباره اجرای جنجالی ربنا

پس از انتشار ویدئویی از اجرای ربنا به وسیله سالار عقیلی در اصفهان و انتقاد بعضی کاربران فضای مجازی، این هنرمند موسیقی ایرانی درباره این انتقادها واکنش نشان داد و از منع استفاده از این اثر به جای ربنای شجریان نوشت.

9 فروردین 1402

آینده کامپیوتر ها چگونه خواهد بود؟

وقتی کاربر می خواهد رایانه نوی بخرد، رایانه های سنتی دیگر چندان اهمیتی ندارند، بلکه رایانه های نو باید پا به عرصه بگذارند.

26 بهمن 1401

تجربه ای متفاوت از لذت در پردیس سینمایی چارسو

اگر در پی سرگرمیی کوتاه ولی لذت بخش می باشید، نیازی نیست تا به خارج از تهران سفر کنید. درون شهر تهران مملوء از جاذبه های گردشگری و پر از لذت می باشد که هر کدام از این جاذبه ها در رقابت با یکدیگر هستند تا هواداران بیشتری را به سمت خود جذب کند. از این جاذبه...

29 دی 1401

برترین کافه های استانبول ، تجربه آرامش در کافی شاپ های استانبول

اگر می خواهید در سفر به استانبول یا با تور استانبول ، بیشتر مردم ترکیه به خصوص مردم شهر استانبول را بشناسید برترین راه این است تا ساعاتی را در کافی شاپ های استانبول و قهوه خانه ها بگذرانید . البته به غیر از شناخت آداب مردم برترین چیزی که در این ساعات نصیبتان...

17 دی 1401

برنامه سفر به اسپانیا ، چیزهایی که می بایست در اسپانیا تجربه کنید

کشور اسپانیا انرژی پر شوری در ترکیب افسون کننده ای از گذشته و حال، از خود ساطع می نماید. این کشور خارق العاده، جاذبه های مدرن امروزی را در کنار زیبایی های سنتی و تاریخی قرار داده و بدین وسیله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. این کشور، ترکیب بسیار...

15 دی 1401

چگونه موسیقی را در استوری اینستاگرام خود قرار دهیم؟

بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه می توانند موسیقی را در استوری اینستاگرام خود در کنار عکس یا فیلم قرار دهند. اما جالب است بدانید که می توانید در چند مرحله ساده موسیقی را در اینستاگرام خود قرار دهید.

2 دی 1401

حلقه ای که ضد آلودگی صوتی است ، فیلتر صداهای بلند ، حفاظت از گوشی میانی و پرده گوش

محافظت از گوش یکی از مهمترین موضوعاتی است که در دنیا پر سر و صدا و سرشار از آلودگی صوتی امروزی کاربرد دارد. اکنون حلقه (گوشواره) ضدآلودگی صوتی یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که می تواند مشکل مذکور را تا حد زیادی حل نماید.

26 آذر 1401

سامسونگ اطلاعاتی از رابط کاربری One UI 5 منتشر کرد

سامسونگ به تازگی به تغییرات انجام شده در رابط کاربری One UI 5 پرداخته است؛ رابطی که سوار بر اندروید 13 به زودی برای گوشی های سری گلکسی S22 در دسترس قرار می گیرد.

23 مهر 1401

توقیف پاسپورت های همایون شجریان و سحر دولتشاهی تایید شد

خواهرزاده همایون شجریان، توقیف پاسپورت او را تایید کرد. آوا مشکاتیان گفت: خود آقای شجریان اگر بخواهند، درباره جزییات این موضوع با رسانه ها صحبت خواهند کرد.

18 مهر 1401

بیماری جدی خواننده مشهور موجب لغو کنسرت هایش شد

گروه موسیقی کُلد پلی از تعویق برنامه اجراهای این گروه به علت بیماری خواننده خبر داد.

15 مهر 1401

زمان برگزاری کنسرت همایون شجریان در کانادا تغییر کرد

همایون شجریان گفت، زمان برگزاری کنسرت های او در کانادا به علت آماده نشدن ویزای تعدادی از اعضای ارکستر سیاوش به ماه ژانویه تغییر کرد.

13 شهریور 1401

جاذبه های شهر ملاکا؛ رنگین کمان آسیای شرقی

شهر تاریخی ملاکا یکی از زیبا ترین منطقه ها مالزی است که به رنگین کمان آسیای شرقی معروفیت دارد. امروزه، کشور مالزی به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است و سالانه تعداد بسیاری از گردشگر ها به این کشور سفر می نمایند. یکی از دیدنی ترین شهر های تاریخی...

12 شهریور 1401

سفیر کره: ایران نمی تواند جریان تبادل فرهنگی را کنترل کند

مراسم روز ملی کره در محل اقامت سفیر این کشور در تهران برگزار گشت.

22 تیر 1401

طراحی نسخه وب پلی استور انتها متحول خواهد شد

اینکه گوگل پلی استور نه تنها به وسیله گوشی های هوشمند و تبلت ها بلکه به وسیله وب هم قابل دسترس واقع شده است، اتفاق بسیار خوبی است که کاربران از آن رضایت کامل دارند. این وب سایت کاربردی امکان نصب اپلیکیشن ها از راه دور، مدیریت روش های پرداخت و چیزهای دیگر...

19 تیر 1401

عکس های تاریخی که دیدگاه شما را تغییر می دهد!

جستجوی دست نوشته های خاک گرفته و غبارآلود و کتاب های مرموز همان چیزی است که بسیاری از ما تصور می کنیم در آن ها شواهدی در تاریخ پیدا می کنیم. اما گذشته ما بسیار بیشتر از یک رشته نام و تاریخ است. این در خصوص چگونگی زندگی مردم در گذشته و شکل دادن به جامعه ما...

8 تیر 1401
تعداد: (42)