تازه های انتشارت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی

به گزارش وبلاگ هم نفس، تهران (پانا) - اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی نمایشنامه هفت اپیزود برای رعنا و کتاب فیلم سازی آسان را منتشر کرد.

تازه های انتشارت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در مقدمه کتاب فیلم سازی آسان به نویسندگی حمیدرضا کاظمی پور می خوانیم:

امروز فراوری فیلم به شکل بسیار گسترده عرضه می گردد و می تواند یک پروژه بزرگ سینمایی با هزینه های بسیار سنگین و میلیاردی را در بر بگیرد و یا می تواند یک فیلم کاملا ساده و با کمترین هزینه باشد که فرد با یک دوربین دستی و یا دوربین تلفن همراه خود تصویر برداری نموده و سپس تدوین کند و به عنوان اثری مستقل ارائه بدهد.

در این جا بحث ما بیشتر از آنکه معطوف به سینمای حرفه ای و تجهیزات گسترده استودیوی فیلم سازی باشد کوشش خواهیم کرد تا فیلمسازی به روشی آسان را به شما آموزش بدهیم و اینکه چگونه بتوانیم ایده های ذهنی یا مشاه های خود در دنیای واقعی را به شکلی ساده و خلاقانه به تصویر کشده و به عنوان یک اثر بصری ثبت کنیم.

این کتاب در تیراژ 1000 نسخه با همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و از طریق موسسه فرهنگی منادی تربیت چاپ شده است.

همه گیری کرونا و شیوع آن که تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی و پرورشی را در پی داشت ذوق و قریحه بسیاری را برای فعالیت های انفرادی شکوفا کرد از ان جمله بسیاری به هنر های نمایشی و اجراهای مونولوگ(تک گویی) روی آوردند اما کمبود منابع نمایشی در این میان می تواند آسیب زا باشد . با این رویرکرد اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی اقدام به چاپ نمایشنامه هایی نموده است که می توان به نمایشنامه هفت اپیزود برای رعنا اشاره نمود.

این نمایشنامه به نویسندگی حمیدرضا کاظمی پور در تیراژ 1000 نسخه و با همت اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و از طریق موسسه فرهنگی منادی تربیت چاپ شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تازه های انتشارت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه های انتشارت اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید