وزیر فرهنگ: صدای این تجربه نو باشیم

به گزارش وبلاگ هم نفس، تهران (پانا)-در آستانه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی از همه برای مشارکت در این تجربه نو دعوت کرد.

وزیر فرهنگ: صدای این تجربه نو باشیم

سیدعباس صالحی در توئیتی نوشت: نمایشگاه کتاب مجازی تهران با حضور بیش از 1700 ناشر و بیش از یکصد هزار کتاب از فردا آغاز به کار می کند.

پس از طرح های فصلی بهارانه، تابستانه و پاییزه با فروش حدود 50 میلیارد تومان در سال جاری، امیدواریم فرصت جدیدی برای صنعت نشر ایجاد کند.

صدای این تجربه نو باشیم.

صبح امروز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همراه جمعی از مدیران، از فرایند اطلاع رسانی و پاسخگویی به مخاطبان این رویداد قرار گرفت و با شیوه فعالیت اپراتورهای فعال در این بخش، از نزدیک آشنا شد.

در ادامه این بازدید، سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رونمایی شد و جزئیات ثبت نام ها، تخصیص یارانه به دانشجویان، طلاب، اعضای هیات های علمی، فرایندهای جستجو عناوین و خرید کتاب در این سامانه، توسط ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تشریح شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افتتاح سایت در سامانه نمایشگاه نام نویسی کرد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فردا چهارشنبه یکم بهمن ماه به آدرس https://tehranbookfair.ir/ آماده ارایه خدمات به مخاطبان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر فرهنگ: صدای این تجربه نو باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر فرهنگ: صدای این تجربه نو باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید