روانشناسی

ادویه پلویی چیست؟ برترین ادویه ها

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که پلوهای ایرانی را از دیگر غذاها و خوردنی ها متمایز می نماید، ترکیب خاص ادویه های آن است. مگر می گردد کسی عدس پلو یا لوبیاپلو بپزد و عطر خوش هل و دارچین و زعفران آن تا چند خانه آن طرف تر نپیچد؟ معمولا هر آشپزی برای خودش ادویه مخصوصی...

4 مهر 1402

روش صحیح کاهش وزن ؛ به جای رژیم گرفتن این 5 راه حل مهم را امتحان کنید ، برای کاهش وزن چه بخوریم

کاهش وزن احتیاج به زمان و کوشش دارد. اگر اصول درست را به کار بگیرید، کاهش وزن 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم یا بیشتر غیرممکن نیست.

24 شهریور 1402

5 مورد اشتباه در زمان شارژ باتری تلفن همراه ، راه چاره هایی برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری

کارشناسان به هزاران نفر از دارندگان اندروید و آیفون هشدار داده اند که هرگز مرتکب 5 اشتباه در زمان شارژ باتری نشوند. کارشناسان بعلاوه راه حل های جدیدی را برای جلوگیری از مصرف بی رویه باتری در گوشی های آیفون و اندروید، ارائه داده اند.

7 مرداد 1402

علت سردرد های تابستانی چیست؟ ، 6 علت برای سردرد های ناشی از گرما

تحقیقات نشان می دهد گرمای شدید می تواند محرکی برای سردرد باشد. سردرد ناشی از گرما ممکن است مانند یک درد مبهم و کوبنده در اطراف شقیقه ها یا پشت سر باشد. این سردردها، بسته به دلیل، می توانند به یک درد داخلی شدیدتر نیز تبدیل شوند.

5 مرداد 1402

روش های از بین بردن چربی زیر بغل

قبل از شروع هر برنامه ورزشی یا رژیم غذایی نو، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا تناسب اندام مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای نیازها و اهداف فردی ایمن و مناسب است.

28 تیر 1402

احمدرضا احمدی؛ امروز می دانستم هوا ابری است

احمدرضا احمدی (30 اردیبهشت 1319 - 20 تیر 1402) شاعر، نویسنده، نمایشنامه نویس و نقاش ایرانی بود. او عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و بعلاوه از اعضا قدیمی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بوده است.

20 تیر 1402

یک سال زندگی در مریخ بدون سفر فضایی! ، ماموریت جالب شبیه سازی زندگی در فضا چگونه است؟

ناسا 4 نفر خدمه داوطلب را برای شبیه سازی زندگی و کار فضانوردان در ماموریت های بلندمدت مانند سفر به مریخ، در مرکز فضایی جانسون در هیوستونِ تگزاس ایزوله نموده است.

13 تیر 1402

فوت 4 سرباز و یک کادر ارتش درپی واژگونی خودرو

ساعت 21:30 روز 13اردیبهشت چهار سرباز که بعد از مرخصی انتها دوره قصد بازگشت به خانه را داشتند بر اثر چپ شدن خودرو و آتش سوزی این تصادف جان خود را از دست دادند.

14 اردیبهشت 1402

فال حافظ امروز چهارشنبه 23 فروردین 1402؛ به خاطر سرزنش دیگران کارت را رها نکن!

در گذر زمان تفال به حافظ به عنوان میراث در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 23 فروردین از نظر خوانندگان محترم می گذرد. فال به حافظ 23 فروردین ماه را بخوانید.

23 فروردین 1402

فال روزانه یکشنبه 14 اسفند 1401؛ محدودیت های خاصی در راه است!

علاقه شما به فردی بیشتر شده و شما انگیزه نزدیک شدن به او را پیدا می کنید. اما ممکن است اعتماد به نفس تان را از دست بدهید، چون شما خودتان و طرف مقابل را زیر سوال می برید.

15 اسفند 1401

فال ابجد امروز سه شنبه 9 اسفندماه 1401؛ پیش بروید که موفقیت با شماست!

فال ابجد امروزسه شنبه 9 اسفندماه 1401؛ در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

10 اسفند 1401

شاهکار سلین در بازار کتاب ایران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، جنگ یکی از سه اثر مفقود شده لویی سنین است که چند دهه پس از مرگ خالقش پیدا شد و توانست راوی حضور این نویسنده در جنگ جهانی اول و سقوط کشورش باشد. ابتدای کتاب مربوط به جراحت سلین در 27 اکتبر 1914 در بلژیک است که از ناحیه بازو و سر مجروح...

9 اسفند 1401

شوره سر و مسائل آن!

شوره سر چیست؟ درمان دارد؟در یک مهمانی یا پس از پوشیدن لباس مشکی و یا تیره رنگ، تماشا شدن شوره سر آزاردهنده خواهد شد. به نحوی که اعتماد به نفس شما را نشانه خواهد گرفت!

3 اسفند 1401

راهنمای خرید از بازار دیپلمات کیش

در بین تور های داخلی، جزیره کیش از جایگاه ویژه ای برخورداره که خرید از بازارها و پاساژهای متعدد اون تنها یکی از صدها امکانات و ویژگی های تفریحی اون است.

20 بهمن 1401

فهرست خوراکی های مفید و مضر برای افسردگ

هنگامی که فردی دچار افسردگی باشد، سطح انرژی در او کمتر از حد معمول است. در این شرایط اشتیاق و اشتها برای بسیاری از چیزها از جمله غذا در او از بین می رود و در نتیجه تغذیه فرد دچار اختلال می گردد.

16 بهمن 1401

اگر سیاتیک دارید این 8 کار را انجام ندهید

اگر سیاتیک دارید در کنار تمام راهکارهای درمانی که پزشک به شما توصیه می کند، کارهایی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. وقتی پادرد ندارید خیلی از کارها ممکن است به نظرتان بی ضرر بیاید؛ اما با انجام این کارها درد سیاتیک تان جرقه خواهد خورد.

3 بهمن 1401

بایدها و نبایدهای بستن چمدان و تجربه سفری ساده

هر گردشگر با تجربه ای می داند که سفر کردن می بایست طبیعتا بسیار ساده انجام شود. این نکته در مورد تمامی بخش های سفر از جمله چمدان بستن قبل از آن صدق می نماید. مسلما شما نمی توانید تمامی آپارتمان خود را درون یک کوله پشتی یا چمدان جای دهید. بنابراین می بایست...

18 دی 1401

سفر مقرون به صرفه به اروپا ، نکات مهم برای داشتن یک سفر کم هزینه

اروپا، یکی از مقاصد جهانگردی گران قیمت بوده که ممکن است مجبور شوید، به خاطر اقامت در یک هتل معمولی 400 دلار برای هر شب بپردازید یا برای یک همبرگر ساده 20 دلار هزینه کنید و بدون شک، آوازه گران قیمت بودن بعضی از شهرهای اروپایی برای کسانی که قرار است برای اولین...

16 دی 1401

ردیابی چهره برای مبارزه با پیری و استرس

دستگاه نظارت خانگی Recipe Design Soove دارای ردیابی پیشرفته صورت برای تشخیص استرس کاربران است.

1 دی 1401

خواب مفید در روز چند ساعت است؟

یک مطالعه نو نشان می دهد یک صبحانه سرشار از کربوهیدرات های پیچیده یکی از راه های بیدارشدن بدون احساس کسلی و خستگی است.

22 آذر 1401
تعداد: (79)